Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności serwisu Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kolnie
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kolnie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kolnie zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kolnie.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia 2020-09-17. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 2020-09-17.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Krzysztof Sobiewski, adres poczty elektronicznej krzysztof.sobiewski@pcprkolno.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 862781334. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kolnie ul. Wojska Polskiego 69D, 18-500 Kolno
Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Wojska Polskiego, gdzie znajduje się podjazd dla wózków.
Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy.
Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem wyznaczono miejsca parkingowe jednak nie ma wydzielonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Jest możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego online.
Informujemy, że osoby niesłyszące mogą również kontaktować się poprzez przesłanie: • wiadomości e-mail pod adres: pcpr@powiatkolno.pl • wiadomości poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP oraz funkcjonujący ogólnodostępny System Obsługi Wsparcia (SOW).
Metryka strony